Chicken wraped in bacon

with mashed potaoes trodde vi att vi beställde sista dagen vi var i Bulgarien..... Vi hade tok fel. iställer blev det en underlig gryta med kyckling  , skinka och attans FET grädde och potatismos på pulver...

På natten gick min mage sönder och hemresan blev en mardröm där jag kämpade med att behålla balansen på toa

Bulgariens svar på baconlindad kyckling.....  Jag blir illamående bara jag ser bilden!!



Hur tänkte de här????
****
Jag hade förvänta mig något mer liknande det här!!

PIG & CHIKCKEN HUG

Kycklingfileér 
svartpeppar & salt
Vitlök
Bacon

Dela lite i filleérna och fyll med hackad persilja och pressad vitlök , peppra & salta
Linda i varje filé med baconskivor
Stek på svagvärme så baconet får fin färg , sätt ev en en stund i ugnen

Mumsa i dig kycklingen ihop med hemlagat potatismos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0