Precis

innan jag skulle somna.. (det är ju då man får de bästa ideerna har jag hört) kom jag på en grej som jag funderar på om det skulle gå att baka..

Jag återkommer när jag testat , hur resultatet än blir. I min värld så såg det helt lysande fint ut.. I den verkliga världen så kommer det antagligen bli katastrof.

Jag har antagligen inte heller kommit på något storslaget nytt.... Men eftersom jag undviker bakbordet så är allt sånt nytt för mig!!

En gång skulle jag göra muffins med Dumlekola i , det slutade med att all smet rann ut formarna och ut över hela plåten.... Det blev inga muffins , det blev FUFFENS!! Läste efteråt att det skulle ha varit några slags stora formar , inte små vanliga söta muffinsformar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0