Bilder och

uppdateringar...

Äntligen har jag lyckats slita mig från plattisen och äntligen har jag lyckats få till den där lilla sladden man måste ha mellan datorn och kameran för att kunna ladda in bilder!! (Ang den lilla sladden så ska det läsas så här.... Lennart fixade , då det är han som är en hejjare på det tekniska förutom bullbak)

Det är mycket man ska kunna ibland... ;-)

Men The Mexian Chicken har iaf blivit med bild  http://kastrullis.blogg.se/2009/june/the-mexican-chicken.html


Idag har jag ägnat mig åt köttbullerullning...... Jag har kommit fram till att jag gör köttbullar en gång om året och det är precis innan jul , fast jag brukar göra en jätte laddning då. Idag rullade jag på 3 kg färs... Blandfärs , koktpotatis , lök , salt , peppar och kryddpeppar... Ja ägg occkså naturligtvis

Slängde även ihop två laxjansson  http://kastrullis.blogg.se/2009/september/laxig-kaxig-jansson.html , så nu kan det snart bli jul....
















Kommentarer
Postat av: lennart

Världens ABSOLUT godaste!!!

2009-12-12 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0