I går dvs Tisdag

rasade vi in i hemmet hungriga som två norrländska mygg (och de djävlarna är hungriga)

Vi hade varit och målat i Busvagen , snart är den klar...... Nästan , snart är den så klar så att vi kan leva med den!!

Hur som helst var vi hungriga så magarna vrålade , så jag gjorde det lite lätt för mig..... Öppnade fysen och tog fram färdiga vegesnitztlar



Jag gratinerade dem med en blandning av ost och lök , fräste lite halloumi (igen) , bulgur , fetaostsallad och till det en kall sås med curry , lök och hackade chornichorns i!!

Det slank ner.... Idag ska vi också iväg och måla... Jag gissar på att kvällsmaten kommer se ut på ungefär samma sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0