Hemma igen

Efter att ha tillbringat en underbar i helg i Gävle/Furuvik med massor av härliga människor och hundar så är vi nu tillbaks hemma.

Matintaget har nog inte varit det nyttigaste , grillat kött och potatissallad i dagarna 2 , hamburgare och godis som färdkost.

Sen hälsade vi på hos Micke och Kerstin
Kerstin hade bakat en alldeles underbart god äpplekaka.... Det är tur att man har människor omkring sig som kan baka när man själv är helt usel på det.

Men nu är vi hemma och återgår till att bli nyttiga igen...



Så igår blev det halloumi , nudlar , sallad på bla ruccola och bladspenat
fräsiga svampar , paprika , fetaost och lite yoghurt smaksatt med curry.

När jag kom upp i morse så hittade jag nattätande sambo sött sovandes i soffan.



Han hade mumsat i sig massor av kokt korv och bröd... Minst 7 st , för det var bara 1 bröd kvar i påsen!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

A, verkligen! Håller med dig (:



Älskar halloumi !

2009-05-26 @ 14:20:51
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/
Postat av: sis

nu ær det fan slut på det hær! KOM OCH LAGA MAT ÅT MIG SÆGER JAG JU!!! :)

2009-05-26 @ 16:39:36
Postat av: A-M

Men herregud.

Man ska inte nattäta så mycket.

Och den där stackars korven ser mer ut som en Oboj-liknande sak

2009-05-26 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0