I går

tog jag tag i en till maträtt på min "detäterintejag lista"!! Jag bestämde mig för att testa blodpudding. Det var ingen smaksensation , men det gick att äta. (med massor av lingonsylt)



Nu vet jag att min Pappa B tänker "Men det åt du när du var liten" , men det var mycket jag åt när jag var liten som jag sen som vuxen vägrat stoppa i min mun pga att det inte var gott....

Jag minns att jag smällde i mig nått som hette grynkorv , och hävdade att det var gott. Men eftersom Pappa B var min stora idol som liten kotte och han tyckte grynkorv var gott så tyckte jag det med!! Idag vet jag inte ens om den korven existerar , jag hoppas att den knallat vidare till de sälla jaktmarkerna...

Nästa projekt kanske borde bli lever... Huuuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: Vovva

Men hörrödu, blodpudding är absolut gott. Jag vill ju iofs ha smör till också, förutom lingonsylten. Finriven vitkål med lingonsylt är inte alls dumt till heller. Min mor vill även ha färska tomatskivor till vilket går alldeles utmärkt, även om det verkar lite konstigt.



Men leverförsöket kan du nog lägga undan i en malpåse och glömma långt in på vinden :)

2010-03-22 @ 09:55:30
URL: http://www.vovva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0