Nya vindar av förändring blåser genom hemmet....

Nu får det vara nog...
 
De dagar jag jobbar länge så tänker jag inte längre ställa mig och paddla i kastrullerna när jag kommer hem. Utan nu när jag kliver innanför dörren så ser jag fram emot att se lille sambon stå där och paddla i grytorna.
Hundarna sitter nyrastade på golvet och tindrar med ögonen.. osv osv osv.
 
Jag menar hinner jag rasta hundar och börja laga mat de dagar jag slutar tidigt så måste han ju hinna det samma!!!
 
Helst eftersom han har en så bra sambo som underlättar det hela med att fixa färdig veckomatsedel med typ sån mat som i stort sett lagar sig själv!!!
 
Gissa om jag längtar!!!
 
Det är dax att släppa kontrollen (nästan) och låta lille killen visa att han kan själv :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lille sambon

Har aldrig sagt att jag inte kan eller vill, Det är mer så att du har agerat Hitler i köksregionen...

2012-10-09 @ 12:55:07
Postat av: kökshitler

Ja, jag skrev ju att jag skulle släppa på kontrollen

2012-10-09 @ 13:05:49
Postat av: Julia och Bilbo

Härligt kastrullis ;)

2012-10-09 @ 13:45:12
URL: http://svanstippen.blogspot.com
Postat av: Emma

Hahaha jag döööör!!! :):)

2012-10-11 @ 18:46:09
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0