Maten i Bulgarien

var lite speciell.  Vi var ju där i höstas....Mycket var helt ok , men det var fruktansvärt dåliga på att använda kryddor. Och något de var ännu sämre på var att lägga upp det snyggt på den tallrik.

Nu höll vi ju oss till små små ställen som "the locals" åt på , så jag vet faktiskt inte hur det såg ut på turistfällorna!!

Åker jag tillbaka ska jag ha med mig ett kryddförråd att dela ut!! Alla människor borde ha miiiiinst ett20 tal olika kryddor hemma.. Strunt samma om man använder dem!! ;-)



Det här var en husets special som vi fick in.... Har för mig om att det var kyckling fylld med ost och skinka. Sen blev jag mäkta förvånad över att få både Pommes och ris! Fast det ska säkert föreställa deras flagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0