Jag detoxade

en period , det var jobbigt!! Eller rättare sagt de 3 första dagarna var som att ha en sväng av den allra värsta influensen. Efter en 12 dagars lång detox , började jag återgå till det normala igen.

Jag bestämde att en dag i veckan så skulle vi faktiskt kunna äta vad vi ville .... I rimlig mängd!

En sån dag var vi på 40 års fest....  Jag är en kanelbulle junkie och skulle lätt förutom att tugga i mig dessa bullar även kunna inhalera eller spruta i dem om det vore nödvändigt.

Någa dagar efer festen så var lille sambon på återbesök hos 40 åring som skickade med en present till mig!
En låda med 2 bullar och lite annat fikabröd!!


Jag höll mig i ca 4 timmar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0