Söndagens middag

hann jag inte fotografera.

Jag hade gjort Basilikakryddad kyckling i ugnen med rostade svampinjoner , lök och små söta lökar ,till det en tomat salsasås och ris.

Men som sagt foto hann jag inte ta för matgästerna slängde sig över maten , nu vet jag på ett ungefär hur det ser ut när en gräshoppsvärm drar fram och skövlar allt som kommer i deras väg!

Och jag vet hur det ser ut när utsvultna människor tuggar i sig allt som går att äta!!

Och jag vet hur det ser ut när hungriga husvagnsbyggare istort sätt slickar kycklingskrovet rent.



Fast.... det är ju alltid kul att veta att ens mat uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Matvraket

Ingen uppskattar din mat som jag... MUMS

2009-04-27 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0