Vi är på semester

då äter man himla mycket...

Igår slängde jag ihop nått som jag ännu inte vet vad jag ska kalla det....

Det bestod iaf av tunt skivad benfri kotlettrad , matlagningsgrädde , kalvfond ,txistorra (kryddkorv med bla timjan  , paprika och vitlök), timjan ,lingonsylt, trattisar , gul lök , salt och peppar.

Jag stekete köttet och lade det i en form , sen fräste jag strimmlad korv och lök och lade över , strösslade över lite trattisar och sen hällde jag över såsen som jag gjort på grädd , fond  , timjan och lingonsylt

Blev super gott.....

Svoooosch in i ugnen....



Och så slut resultatet...


Kommentarer
Postat av: A-M

Och SÅÅÅÅÅ gott det var!

2009-07-14 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0