Full rulle

i det verkliga livet.....

Det har varit mycket nu den sista tiden , men nu hoppas jag på att det börjar lugna ner sig...

På maten fronten har det varit slarv..... Vissa dagar har nog dieten enbart bestådd av en macka!

Men härom dagen så blev det en hemlagad pastagratäng. Som lasagne , men jag använde mig av vanlig pasta som jag förkokade och sen varvade med köttfärssås och ostsås




Sen har det ju även varit bullbak i hemmet.... Nu var ju inte jag inblandad i det , men här kommer några bilder endå!





Kommentarer
Postat av: Lennart

FRUKTANSVÄRT snygga bullar ;-) måste vara ett proffs som bakat dem

2009-09-19 @ 11:20:10
Postat av: A-M

Ser inte de där bullarna lite brända ut?

:-)))))

2009-09-19 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0