Long time no seee

Det är mycket nu.... Men naturligtvis har man petat i sig lite mat då och då!!

Lyckades ju t.om. tajma in en vacker dag utomhus , då blev det kaffe och äggmacka efter äventyr på isvägarna



Det smakar otroligt gott att fika utomhus..

Och inte nog med det , den helgen serverades det palt hemma också



Extra lyxig med både köttfärs och fläsk i....

Sen har det trampat på som vanligt , i brist på fantasi så blev det nudlar med wokat kött , lök , bambuskott, vattenkastanjer i kokosmjölk med massor av curry



I helgen tuggades det tacos , av resterna slängdes det ihop en köttfärssås


Sen plötsligt så ville inte magen riktigt vara med.... Så nu får den leva på fil , rågfras och frukt...


Sen finns det andra som då passar på att äta sån mat som jag vägrar äta...



Av minen att döma så var Eldorads Ravioli ingen hit..... Men det var ju det jag sa hela tiden!!!!


Kommentarer
Postat av: Di

OOO :)))) Jag tror jag flyttar hem till er & äter.

2010-03-09 @ 01:21:28
Postat av: Vovva

PALT !!!!!!!!!!! Pitepalt antar jag att du menar och jösses vad jag saknar det. Jag har inte ätit det sedan början på 80-talet. Jag ställer mig ju inte och gör det själv till bara mig, men det är såååå gott.



Mamma gör kroppkakor, det är gott det med, men inte som Pitepalt!

2010-03-22 @ 09:58:34
URL: http://www.vovva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0