Flydde från Norrland och snön

åkte ner till Stockholm för en weekend med mamma

Passade även på att umgås med lillsyrran!!

Fredagen tillbringades på Mamas and Tapas på söder

Tyvärr hade jag glömt kameran på hotellrummet , men jag snodde några bilder från min syster http://emmakarlsson.tumblr.com/






Djupt koncentrerad och upptagen med räkskalning!!!

Efter kanongod middag med tillhörande kanna med Sangria hasade vi vidare mot vampire Lounge och svepte där i oss varsinn drink , innan vi tofflade tillbaka till hotellet och attackerade baren där.

På Lördagen efter en dag på stan var det dax för det traditionella besöket på "Greken På Hörnet"   , dom har galet god mat där!!!

Började med att smälla i oss lite Ouzo



För att sen gå på förrätten , grillad halloumi



Lammfilé till huvudrätt , lade sig som bomull i magen



Sen lyckade vi även svälja ner dessert på det....



På Söndagen så promenerade vi runt på stan  , mötte upp Emma och fredde och parkerade oss sen på ett fik.








Kommentarer
Postat av: Emma

Oh så jag saknar dig sis!!!

2012-05-13 @ 20:41:26
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0