Spisen spisen spisen......

Den mår inte bra!!

Den lagades (Trodde vi)

Gissa om jag blev snopen när jag ställde min fina gjutjärnsgryta på en platta för att värma på köttfärssåsen.
Vrider upp till ettan , för att det ska få fisa upp lite sakta medans jag pysslar med annat.

När jag en liten stund senare kliver ut i köket stormkokar det och det svätter köttfärssås i hela köket.  Min fina och allra böstaste gryta är totalt söderbränd i botten!!

Ringer hyresvärden , det ska komma någon dagen efter för att kika. Ingen kommer , ringer igen. Får då höra att de har 3 dagar på sig att åtgärda

Idag går vi in på arbetsdag 7 (totalt 12 dagar) Jag tänkte vänta ut dem , frågan är hur länge jag orkar!!

Jag tycker verkligen inte om er idag LULEBO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0